سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری مدرن مدل قابی از گل

مشخصات پوستر دیواری سه بعدی مدرن قابی از گل

امروزه همه به دنبال تغییر سبک دیزاین دکوراسیون داخلی محافل گرم و صمیمی خود هستند، اما با هزینه های سرسام آور و هنگفت لوازم و اشیاء، چگونه می توان سبکی جدید و منحصر به فرد به وجود آورد؟
استفاده از پوستر دیواری مدرن قابی از گل، با داشتن طرح و نقشی جذاب و شکیل، از جمله راه و روش های سریع و آسان در خلق دیزاینی متفاوت و جدید می باشند. این کاغذ دیواری در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین طرح هایی است که مورد استقبال عده کثیری از علاقه مندان به دکوراسیون های داخلی مجلل قرار گرفته است.
با استفاده از این پوستر دیواری، شما قادر خواهید بود که محفل خود را با ساده ترین، کم هزینه ترین و صرف کم ترین زمان ممکن، به زیبا ترین شکل ممکن دیزاین کنید. طرح و نقش به کار گرفته شده در این پوستر دیواری مدرن، بسیار خلاقانه و هنرمندانه بوده و جلوه بی نظیری را پدید آورده است.

پوستر دیواری مدرن قابی از گل

کاربرد کاغذ دیواری مدرن قابی از گل

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال پوستر دیواری های ساده اما شیک و باکلاس هستند، می توانید با استفاده و نصب پوستر دیواری مدرن قابی از گل، سبکی متفاوت و بی نظیر در دیزاین دکوراسیون داخلی خود به وجود آورید.
از این پوستر دیواری بسیار شیک و شکیل می توانید برای محیط هایی نظیر پذیرایی، دیوار سالن غذاخوری، دیوار پشت تلویزیون و ...استفاده کنید و فضایی لاکچری و بسیار زیبا برای خود فراهم آورید و از ترکیب به وجود آمده نهایت لذت را ببرید.
رنگ های بسیار روشن به کار رفته در این محصول جذاب، سبب می شود تا مکان مورد نظر شما بسیار روشن، دل باز و بزرگ تر جلوه کند. برای اطلاع از قیمت پوستر دیواری مدرن قابی از گل ابعاد و جنس مورد نظر خود را در کادر بالا وارد نمائید تا مبلغ طبق ابعاد دلخواه شما محاسبه گردد.

مزایای استفاده از پوستر مدرن کاغذ دیواری قابی از گل

از مهمترین مزایای پوستر دیواری مدرن قابی از گل می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • گارانتی 24 ماهه ماندگار بومرنگ
  • مقاومت بالا و عدم تغییر رنگ در برابر تابش خورشید
  • ضد آب
  • قابل شستشو با مواد شوینده
  • کیفیت بالا در مواد اولیه و چاپ