سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری سه بعدی طرح دالان

مشخصات کاغذ دیواری سه بعدی طرح هزار تو

اگر شما هم عاشق تاریخ هنر و سبک معماری کاخ ها و خانه های اشرافی هستید، بدون شک پوستر دیواری سه بعدی دالان مناسب شماست. طراحی و دیزاین این پوستر دیواری سه بعدی به قدری رئال و واقعیست، که حس خواهید کرد یکی از همین دیوار های جذاب را در خانه خود دارید. نقوش اسلیمی، بافت سنگ های عظیم الجثه، راهرو ها، تالار ها، معماری طاق ها  و ... همگی نشانی از یک کاخ را دارند.

پوستر دیواری سه بعدی دالان

کاربرد پوستر دیواری سه بعدی طرح دالان

 همان طور که گفته شد از پوستر دیواری سه بعدی دالان می توانید در طراحی دکوراسیون خانه خود استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که این پوستر دیواری از طرحی سنتی و تا حدودی کلاسیک بهره می برد، پس در انتخاب وسایل تزئینی خانه خود دقت کافی داشته باشید.

همچنین می توانید از طرح دالان در محل کار و یا اتاق کار خود نیز استفاده کنید. یکی از نکات قابل توجه در پوستر دیواری، بافت های ایجاد شده بر روی سنگ ها هستند که همین تکسچر ها به خوبی توانسته اند حس کهن و قدیمی بودن را در مخاطب برانگیزد.

علاوه بر آن پرسپکتیو ایجاد شده که به انتهای تالار منتهی می شود به خوبی برای مخاطب حس عمق و طول سالن را نشان می دهد و می توان گفت این کار حالت سه بعدی دارد. در کنار ویژگی های گفته شده، سایه روشن های موجود در این کاغذ دیواری، به خوبی اجرا شده اند.
با تمام تفاسیر گفته شده می توان این گونه بیان کرد که این پوستر سه بعدی می تواند همانند یک فضای واقعی، در محیط ما جا داشته باشد و حس بی نظیر خاص بودن را در شما زنده کند. پس به انتخاب خود شک نکنید و با اطمینان خاطر این کاغذ دیواری را نصب کنید. برای اطلاع از قیمت پوستر دیواری سه بعدی دالان ابعاد و جنس مورد نظر خود را در کادر بالا وارد نمائید تا مبلغ طبق ابعاد دلخواه شما محاسبه گردد.

مزایای استفاده از پوستر دیواری سفارشی دالان

از مهمترین مزایای پوستر دیواری سه بعدی دالان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • گارانتی 24 ماهه ماندگار بومرنگ
  • مقاومت بالا و عدم تغییر رنگ در برابر تابش خورشید
  • ضد آب
  • قابل شستشو با مواد شوینده
  • کیفیت بالا در مواد اولیه و چاپ