سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری سه بعدی مدل برگ درخت

مشخصات پوستر سه بعدی طرح برگ درخت

کاغذ دیواری سه بعدی برگ درخت، به دلیل استفاده از المان های طبیعی، به ویژه طبیعت و گل می تواند حال و هوای خانه و یا محل کار را تغییر دهد و بسیار زیبا به نظر برسد. تلفیق این سبک با طراحی سه بعدی که در پشت زمینه  طرح دیده می شود،  یک نمای عالی ایجاد کرده است.

با دقت در پوستر دیواری متوجه می شوید زمینه کار محو و تار است و همین نکته باعث می شود گل و پروانه هم بهتر دیده شوند و هم شکل سه بعدی شان بهتر مشخص شود.

کاغذ دیواری سه بعدی برگ درخت

کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی برگ درخت

به طراحی عمیق و جذاب کاغذ دیواری سه بعدی برگ درخت نگاه کنید، پروانه زیبایی که در نزدیکی برگ ها قرار گرفته است، با تلفیق رنگی قهوه ای و سبز بر روی کنگره هایی به رنگ آبی یک طرح زیبا ایجاد کرده است. برای ست کردن این کاغذ دیواری با محیط اطراف بهتر است از رنگ قهوه ای در محیط بیشتر استفاده کنید.

این محصول، با گل های آپارتمانی و گلدان هایی که به رنگ های طوسی و خنثی هستند بسیار جذاب می شود. در بخش هایی از محیط می توانید رگه هایی از کرم را با سفید تلفیق کنید تا نور بیشتری به محیط بدهید.
 این پوستر دیواری سه بعدی را می توانید در اتاق خواب، نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق تلویزیون، محیط های کاری مانند گل فروشی ها و مراکز زیبایی استفاده نمایید و تفاوت را در محیط تان ببینید. برای اطلاع از قیمت این کاغذ دیواری پوستری ابعاد و جنس مورد نظر خود را در کادر بالا وارد نمائید تا مبلغ طبق ابعاد دلخواه شما محاسبه گردد.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری پوستری برگ درخت

از مهمترین مزایای کاغذ دیواری سه بعدی برگ درخت می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • گارانتی 24 ماهه ماندگار بومرنگ
  • مقاومت بالا و عدم تغییر رنگ در برابر تابش خورشید
  • ضد آب
  • قابل شستشو با مواد شوینده
  • کیفیت بالا در مواد اولیه و چاپ