سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاور کوسن مدل گل های رنگی

مشخصات کوسن طرح گل های رنگی

کوسن گل های رنگی یک کوسن بهاری است که برای افرادی مناسب است که علاقه مند به این فصل دلنواز هستند. آوردن بهار به محیط منزل شما رویایی دیرینه است که تا مدت ها این رویا تحقق پیدا نکرده بود، اما امروزه توانستیم کاری کنیم تا رویای بهاری شدن را تحقق بخشیم.
این طرح بهاری می تواند محیط شما را شادتر و دلبازتر جلوه دهد. با نگاه کردن به این همه طرح و رنگ قطعا چیزی درون شما به خواسته اش رسیده است، آری روح آرامش خواه شما با نگاه کردن به این رنگ های زیبا آرام می گیرد. ترکیب رنگی این کوسن به قدری زیباست که شما از گوشه گوشه آن نخواهید گذشت، آن را طوری به نمایش خواهید گذاشت که چشمتان به هر رنگش روشن شود.

کوسن طرح گل های رنگی

کاربرد کوسن طرح گل های رنگی

برای اینکه محیط منزل تان دلباز شود این کوسن گل های رنگی را با رنگ های روشن آن ست کنید، سفید و آبی رنگ هایی هستند که در عین روشن بودن، به شما آرامش را القا می کنند. از نماد صلح بودن رنگ سفید قطعا نمی توان گذشت.
در کنار تمام این رنگ های سرد، اگر دلتان گرما می خواهد، رنگ نارنجی را انتخاب کنید، استفاده از رنگ نارنجی در فضای دکوراسیون بسیار کار مدرن و در عین حال ریسک است، چرا که افراد محافظه کار ممکن است این رنگ را انتخاب نکنند. اما شما بشکنید این حباب سنتی بودن را و در نوردید قله های مدرنیته را.
با قرار دادن یک آباژور با کلاهک نارنجی و یک دست مبلمان یک رنگ، فضای منزلتان را زیبا و مدرن کنید، و گرما را مهمان فضای دل و محفل تان کنید. برای اطلاع از قیمت کوسن گل های رنگی ابعاد مورد نظر خود را در کادر بالا انتخاب نمائید تا مبلغ طبق ابعاد محاسبه گردد.