سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاغذ دیواری کلاسیک زمستان بنفش

مشخصات پوستر دیواری سفارشی طرح زمستان بنفش

کاغذ دیواری کلاسیک زمستان بنفش یکی از زیباترین طرح ها است که امروزه نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. رنگ بی نهایت زیبای این پوستر دیواری، نمادی از قدرتمندی و سلطنت است و اغلب به عنوان نمادی از رمز و راز، سحر و جادو، اصالت و ثروت در نظر گرفته می شود. در قدیم رنگ بنفش، رنگ سلطنتی سزار بوده است. این رنگ می تواند در شما حس ارزش و اعتبار را القا کند. رنگ بنفش همچنین نماد فضیلت و ایمان نیز می باشد.
اگر شما به رنگ بنفش علاقه دارید، فردی شجاع با ایده ها و باورهای متفاوت هستید. این افراد کاریزماتیک و جذاب هستند و اغلب دوست دارند مستقل باشند. این رنگ همچنین تاثیرات مفیدی بر بدن شما خواهد داشت؛ می تواند باعث آرامش روحی و روانی، اعتماد به نفس و عزت نفس در شما شود. اگر از این محصول در اتاق کودک استفاده می کنید باید بدانید که رنگ بنفش می تواند قوه تخیل و خلاقیت را در کودک شما افزایش دهد! پس، از نصب این پوستر دیواری کلاسیک در اتاق فرزندان تان غافل نشوید.

کاغذ دیواری کلاسیک زمستان بنفش

کاربرد کاغذ دیواری کلاسیک طرح زمستان بنفش

برای ست کردن این کاغذ دیواری کلاسیک زمستان بنفش با محیط دکوراسیون، می توانید از رنگ های سفید، طوسی و یا حتی زرد استفاده نمایید. هماهنگ کردن رنگ این پوستر دیواری با والان پرده، ایده ای بسیار جالب خواهد بود که اغلب طراحان دکوراسیون داخلی به آن توصیه کرده اند.

گل های بنفش موجود در این کاغذ دیواری پوستری به زیبایی ترسیم شده اند و ذهن شما را به سمت بهار و باغی پر از گل های زیبا می برد و از تصور بودن در چنین فضایی بی شک احساس رضایت خواهید کرد. اگر به دنبال یک طرح ایده آل و خاص هستید از انتخاب این کار غافل نشوید. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری کلاسیک زمستان بنفش ابعاد و جنس مورد نظر خود را در کادر بالا وارد نمائید تا مبلغ طبق ابعاد دلخواه شما محاسبه گردد.

مزایای استفاده از پوستر دیواری زمستان بنفش

از مهمترین مزایای کاغذ دیواری کلاسیک زمستان بنفش می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • گارانتی 24 ماهه ماندگار بومرنگ
  • مقاومت بالا و عدم تغییر رنگ در برابر تابش خورشید
  • ضد آب
  • قابل شستشو با مواد شوینده
  • کیفیت بالا در مواد اولیه و چاپ